fredag 3 januari 2014

Välkommen till denna hästblogg!

I ett försök att bryta upp mitt tidigare bloggande i delar, då jag tror att få tycker det är intressant att läsa om alla mina intressen samt mitt familjeliv, har jag nu startat denna blogg. Fokus kommer ligga på hästar och avel, troligtvis mestadels om nordsvensk brukshäst eftersom det är rasen jag brinner för. Mina egna hästar kommer vara främsta fokus, men jag hoppas även kunna ta upp lite allmänna tankar och funderingar. Och såklart en massa bilder!

Jag har för närvarande fem nordsvenskar, två vuxna ston, ett ungsto och två unghingstar. Ambitionerna för 2014 är höga, jag hoppas nå åtminstone en bit på mina högt ställda mål.

Välkommen till dig som läsare!

Bloggen får inledas med bild från ett av få hästiga projekt under 2013, Tubbes inkörningskurs

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar